• Análisis estadístico
  • Redes sociales

First Virtual Working Group Meeting

The current situation forces us to postpone the face-to-face activities initially proposed for these months. However, it has been decided to hold a Virtual Working Group Meeting on October 7 and 8, 2020.

The link to the streaming  has been sent by email to the participants of the Action. If you would like to participate and you have not received the link, please, send a message  to digforasp(at)uca.es

Program Vi ESCIM2020 & WGMeeting DigForASP

Date: October 7 and 8, 2020.

Schedule:

• October 7: 9.00-18.00
  • October 8: 9.00-12.00

(Madrid Central European Time GMT + 2 h)

Format: streaming (online)

PROGRAM Vi-WGMeeting DigForASP

WEDNESDAY 7th

9:00–9:15

Opening

9:15–10:15

Session S1. Chairperson: László T. Kóczy

Invariant aggregation and pre-aggregation functions

Anna Kolesárová and Radko Mesiar

Finite model property and varieties of BL-algebras

Stefano Aguzzoli and Matteo Bianchi

Collection integral on infinite spaces

Adam Šeliga and Alexandra Šipošová

10:15–10:30

Break

10:30–12:00

Session S2. Chairperson: Jesús Medina

Duhamel Hereditary Integrals in Viscoelasticity

Maria Minarova and Jozef Sumec

Weighted penalty-based aggregation

Andrea Stupnanova

Formal concept analysis for detecting criminal patterns

María Eugenia Cornejo, Roberto G. Aragón, Jesús Medina, Eloisa Ramírez Poussa and Clemente Rubio-Manzano

Local Binary Pattern-based Fingerprint Matching

Boldizsár Tüű-Szabó, Gábor Kovács, Szilvia Nagy, Peter Foldesi and László T. Kóczy

WEDNESDAY 7th

16:00–18:00

Action COST DigForASP. Working Groups. Intermediate goals

Stefania Costantini

Raffaele Olivieri
David Pearce
Pedro Cabalar
Viviana Mascardi
Esra Erdem
Chairperson: Jesús Medina.

THURSDAY 8th

9:00–10:40

Workshop Action COST DigForASP

Driver identification using electronic car data in the forensic context of a hit and run accident
Klara Dolos, Conrad Meyer, Andreas Attenberger and Jessica Steinberger

National Crime Analyses and Forecasting: Case Study of North Macedonia

Sonja Filiposka, Anastas Mishev and Aleksandra Dedinec

Neural Networks for San Francisco Crime Data Prediction

Lorenzo De Lauretis and Stefania Costantini

Slides

AI tools for Cooperation between Computer Emergency Response Teams and Law Enfor- cement Agencies
Marko Krstić, Milan Cabarkapa, Aleksandar Jevremovic and Andrii Shalaginov

Using AI to protect children on the Internet.

Aleksandar Jevremovic, Marko Krstic and Milan Cabarkapa

10:40–11:00